Naam:
Foto’s:
Video’s:

Over mijn reis

Hi,

Ik ben Merel en ik ben 17 jaar oud. Ik ga op 22 augustus naar Amerika toe voor tien maanden (!!). Om het thuisfront een beetje op de hoogte te houden, dacht ik dat het wel leuk was om een blog bij te houden. Daarnaast is een blog natuurlijk ook leuk voor later om al je verhalen terug te lezen. Vanaf de derde klas zaten mijn ouders en ik al te kijken op welke manier ik mijn Engels kon verbeteren. Toen kwamen we op dit uit en sindsdien heb ik altijd gezegd dat ik dit zo graag wou doen. We keken eerst voor een oplossing voor het verbeteren van mijn Engels, alleen nu zie ik de verbetering die ik ga krijgen van mijn Engels meer als een cadeautje en ga ik nu meer naar Amerika voor de hele ervaring. Ik heb als organisatie voor STS gekozen. Ik ben geplaatst in Pinckney, Michigan bij de familie Jones. Mijn eerste gevoel over hun is heel goed. Het is een sportief gezin, dus als het goed is hoef ik me geen zorgen te maken over dat ik na die 10 maanden 10 kilo zwaarder terugkom, aangezien ik daar 2/3 uur per dag ga hockeyen. Andere koek dan in Nederland dus. :) Daarnaast ga ik ook naar High School toe, wat ik ook super leuk vind!! Ik zit op dezelfde school als mijn host sister van 16, dus ik ken gelukkig één iemand op zo'n super grote school, haha. Voor de rest heb ik ook nog twee host brothers van 17 en van 29. Vanaf 22 augustus ga ik dus dit grote avontuur aan, maar voordat het echt allemaal begint, ga ik eerst nog 4 dagen naar New York en op 25 augustus ga ik het gezin ontmoeten. Ik kijk er enorm naar uit!

Bye,

Merel